Start van het volgende avontuur - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu Start van het volgende avontuur - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu

Start van het volgende avontuur

Door: Gerda en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk en Gerda

27 September 2015 | Canada, Vancouver

Hallo luitjes,

Vrijdagavond hebben we Pino en Bluey achtergelaten bij Aad en Irma en uit de toegestuurde foto’s hebben we al kunnen zien dat ze het prima naar hun zin hebben.
Zaterdagmorgen om half acht kwam Harry ons ophalen. In Vleuten mama opgehaald en daar kwam Daniëlle ons op haar vroege rondje hardlopen uitzwaaien.
Na het inchecken en de douane zijn we lekker een bakkie koffie gaan drinken. Om elf uur richting gate B15 waar vandaan onze eerste vlucht richting München vertrok. In München konden we via de transfer direct door richting onze vlucht naar Vancouver. Aan boord van Lufthansa was alles prima verzorgd.
Na de douane hadden we snel onze koffers en voor de transferbus naar ons hotel hoefde we enkel maar de straat over te steken. Een kofferboy bracht onze koffers naar de hotelkamer en na een lekkere douche zijn we naar bed gegaan. In Vancouver was het weliswaar pas 7 uur maar voor ons gevoel was het inmiddels 4 uur in de nacht dus we waren wel toe aan een dutje.
We hebben een flinke tijd kunnen slapen, gaan nu ons klaar maken om naar het vliegveld te gaan waar we zullen worden opgehaald voor onze transfer naar de cruisterminal.

Groetjes van ons

• 27 September 2015 - 17:22

Willeke :

Lieve Gerda, Henk en Lenie,

De kop is eraf, de reis is goed verlopen, en de afhandeling met de koffers verliep ook lekker vlot. Na een lekkere douche op de hotelkamer, waren jullie er aan toe, om zelf de koffer in te duiken. En nu op naar de boot, om aan boord te gaan voor de cruise. Wat klinkt dat allemaal weer heerlijk! Ik wens jullie alvast een aangenaam verblijf, en hou de mail in de gaten, om niks te hoeven missen van jullie belevenissen. Geniet er maar van, ik doe dat ook, als ik jullie reisverslagen lees. Net, alsof ik er ook een beetje bij ben.

Liefs en groetjes,
    Willeke.

• 27 September 2015 - 18:25

Aad En Irma:

Lieve Gerda, Henk en ma,

Fijn alweer wat van jullie te horen en dat de heenreis zonder vertragingen goed verlopen is,
    weliswaar lang maar daar kiezen jullie dan ook voor :-) allicht dat jullie daarna aan 'n goeie
    nachtrust toe waren, nu op naar de boot en daar gaat het feest pas echt beginnen,
    nou hier is het feest al volop bezig met de (jongens) bukken voor laag overscherende
    herrieschoppers met gesprekken op hoog niveau :-) het gaat fantastisch met ze in
    huize van der Ploeg, goeie reis verder en we kijken al uit naar je volgende verslag.

Veel liefs en voor alle drie 'n dikke knuffel XXX van ons

• 27 September 2015 - 21:17

Ed, Erica En Luna:

Lieve luitjes,

De start was gelukkig al goed. Geniet lekker van jullie reis! Ook wij houden de mail in de gaten. Net als jullie vorige reizen, genieten wij graag mee. Wij hebben dat ook het gevoel een beetje met jullie mee te reizen

• 29 September 2015 - 08:48

Marjon:

Hoi gerda, Henk en moeders,

Hele fijne mooie reis samen!
    Claudi en marjon