Panoramaroute - Reisverslag uit Sabie, Zuid-Afrika van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu Panoramaroute - Reisverslag uit Sabie, Zuid-Afrika van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu

Panoramaroute

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Henk en Gerda

04 November 2016 | Zuid-Afrika, Sabie

Lieve allemaal,

Hartelijk dank voor jullie reacties.
De ongeregelheden zijn alleen 2 november in Pretoria geweest. Heeft te maken met de politiek.

Helaas is het ons nog niet gelukt om wat foto’s te plaatsen bij onze verslagen.
Vrijdag hebben we lekker buiten in het zonnetje ontbeten en zijn daarna de natuur hier gaan bewonderen. We hebben een prachtige rit gemaakt over de zogenaamde Panoramaroute met verschillende uitzichtpunten. Gestart bij de watervallen van Sabie tja in vergelijking met Canada zijn dit mini-watervallen maar leuk om gezien te hebben.
Door naar Pinnacle en God’s window zogenoemd omdat het uitzicht hier goddelijk moet zijn, nou dat kunnen we bevestigen. Hier lopen we een klein stukje door naar het regenwoud met prachtige bloemen en bomen en tot slot ook weer een fantastisch uitzicht over de lowveld en het Krugerpark. Onze volgende stop is Bourke’s Luck Potholes. De rivier Treur en Blyde komen hier samen. Jarenlange erosie van het water heeft hier prachtige cilindrische gaten in het gele dolomietgesteente gesleten. De kloof is duizelingwekkend hoog.

We slapen nu 2 nachten in Hazyview. Morgen gaan we naar het Krugerpark dat ligt hier op ongeveer 20 minuten rijden.

Tot de volgende keer.

Liefs, Gerda en Henk

• 05 November 2016 - 08:26

Aad En Irma:

Lieve vakantievierders,

Allereerst jullie weer bedankt voor elke dag zo'n fantastisch geschreven verslag van de belevenissen de afgelopen dag, nu dus de panoramaroute gehad, het is inderdaad 'n duizelingwekkend panoramo als ik de foto's zo bekijk, zou niet graag daar op die foto plaats genomen hebben, lijkt me dood eng.
    Vandaag dan het Krugerpark voor de boeg of moet ik schrijven 'n grote verscheidenheid van wilde dieren voor de bumper uit

• 05 November 2016 - 10:43

Antoon Kragten:

Hallo vakantiegangers

Jullie reisverhaal gelezen en daar uit opgemaakt dat schitterend weer hebben. Ook hebben jullie een
    mooie tocht gemaakt fraaie uitzichten. Vanmorgen was het hier erg mistig, maar nu schijnt de zon.
    Gaan jullie vandaag op safari naar het Krugerpark, nou dat zal ook wel een hele belevenis zijn.
    We hopen dat jullie nog veel mooie avonturen mogen beleven.

Groeten van Thea, Erik en Antoon

• 05 November 2016 - 14:25

Lenie:

@

• 05 November 2016 - 21:39

Leny:

Wat hebbeneen mooie reis met al dieren in hun eigen gebiedt te zien ik hoopdat ik het goed want ik nog nog suffertje ik wens jullie nog een heel goede tijd Leny

• 10 November 2016 - 18:17

Leny:

Leuk al dieren die jullie allemaal zien de foto's zien we later wel

• 12 November 2016 - 21:45

Leny:

Jammer dat het regen maar kan morgen wel mooi weer zijn de jongens maken het goed zei kletsen wat af de een wil boven de ander uit gezellig hoor . Henk en Gerda nog fijne rels mam