Naar het theater en fietsen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu Naar het theater en fietsen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu

Naar het theater en fietsen

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Henk en Gerda

17 November 2017 | Thailand, Bangkok

Goedemiddag,

Gisteravond hebben we genoten van een Thaise theatervoorstelling in het Siam theater. De reis er naartoe duurde vanwege de file anderhalf uur. We waren met een kleine groep en werden daarom vervoerd in een luxe transistbus. Uiteraard worden we bij binnenkomst op de foto gezet die ze ons aan het eind van de avond proberen te verkopen.
Beer verzorgt de kaartjes en daarna gaan we naar het restaurant. Een buffet dus we kunnen weer heerlijk smikkelen en onderwijl kletsen en lachen we heel wat af.
Na het eten gaan we naar de openluchthal waar we worden verwelkomt door een grote en een kleine olifant. We krijgen een bakje met kleine komkommers en dat is spekkie voor het bekkie van de olifant.
In de hal begint een show met traditionele Thaise dans na de tweede dans worden ook mensen uit het publiek bij de show betrokken. In het theater hebben mooie plaatsen in het midden. Helaas moet Beer plaatsnemen op de gidsen plaats. Door het nog altijd drukke verkeer rijden we terug naar ons hotel waar we met z'n vijven napraten over het genot van een drankje.
Om half 8 worden we opgehaald voor de fietsenexcursie, een enorme belevenis. We rijden door nauwe straatjes en tussen de kraampjes op de overdekte markt.
De rest van deze dag zijn we vrij

• 17 November 2017 - 07:54

Aad En Irma :

Gerda en Henk,

Beste vakantievierders, hier is het inmiddels ook alweer ochtend geworden,
    fijn te lezen dat jullie van zo'n gezellige avond heerlijk genoten hebben,
    leuke en mooie show voorafgegaan door 'n heerlijk buffet gaat er altijd wel in,
    als ik dit zit te schrijven, hebben jullie de fietstocht er ook alweer opzitten,
    het is elke dag wel vroeg uit de veren, maar daar heb je dan ook wat voor,
    geniet van de rest van je vrije dag, misschien zelf nog iets ondernemen?

Bedankt voor je verslag en lieve groetjes van ons

• 17 November 2017 - 08:05

Anita:

zo te horen genieten jullie ervan en terecht hoop dat jullie daar vele mooie avonturen mogen beleven xxxx anita

• 17 November 2017 - 09:42

Nel En Johan:

Beste Gerda en Henk,

Was de fietstocht niet hardstikkke druk? Er zijn daar veel mensen die fietsen omdat er met de auto helemaal geen doorkomen aan is. Toch nog een druk programma. In nederland regent het momenteel even niet maar het volgende regen gebied komt er alweer aan. Veel plezier en tot hoors,

Nel en Johan

• 17 November 2017 - 09:52

Willeke:

Lieve Gerda en Henk,

Wat heerlijk, om jullie belevenissen te volgen en te lezen, dat jullie zo genieten. Kon je zelf die olifanten voeren met die komkommers? En wat een belevenis, om gefietst te hebben daar! Jullie hebben gelukkig ook af en toe wat tijd voor jezelf. Het zijn best drukke dagen en veel indrukken, die je opdoet op 1 dag. Maar het is leuk, om zoveel mogelijk te zien. Jullie treffen het ook met de groep begrijp ik en hebben veel plezier met elkaar. Een hele fijne dag nog daar in Bangkok, want morgen alweer verderop toch?

Liefs en groetjes uit zonnig Baarn, wel frisser dan bij jullie :)

Willeke.

• 17 November 2017 - 15:29

Leny:

Ik ga zo alle verslagen even lezen. Ik begrijp dat jullie het goed naar je zin hebben. Veel plezier en kan je mij aan de mailinglijst toevoegen dan ga ik proberen het te openen en jullie te volgen.