Relaxdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu Relaxdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu

Relaxdag

Door: Henk en Gerda

Blijf op de hoogte en volg Henk en Gerda

05 Oktober 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,

Op de allereerste plaats hartelijk dank voor jullie leuke reacties. Heerlijk om te zien dat er zo met ons wordt meegeleefd.
Vandaag hebben we heerlijk uitgeslapen. Slapen is nog een verhaal apart!! We hebben twee losse bedden met een onverplaatsbaar kastje ertussen in. De bedden zijn gelukkig 120 breed en dus gaan we gezellig knusje bij dichtjes in één bed.
Gisternacht was Gerda behoorlijk lek gestoken. Deze keer gelukkig minder en het zalfje tegen de jeuk helpt goed dus .... lekker geslapen. We hebben ons weer tegoed gedaan aan héél wat lekkers van het ontbijtbuffet.
We zijn en stukje gaan lopen, al direct stoppen er taxi's die ons graag ergens naar toe willen brengen. Maar eigenwijs als we zijn willen we lopend een stukje verkennen. We verbazen ons wederom over de enorme hoeveelheid verkeer en het lawaai dat dat met zich meebrengt. Weer terug bij het hotel suizen onze oren nog na van het geraas.
Het is vandaag totaal bewolkt. De massage is ons gisteren zeer goed bevallen en dus besluiten we in de middag een scrub en massage-seesie te doen. Een weldaad kunnen we zeggen.
Op aanraden van onze reisagent gaan we na het passen van de pakken, die zo vinden we zelf erg leuk zijn geworden, met een razendsnelle taxiboot naar een supergroot winkelcentrum. We waren al gewaarschuwd, je moet snel in- en uitstappen. We staan shocking klem tussen de Thaien die een dergelijke reis dagelijks ondernemen om de drukte van het wegverkeer te vermijden.
Willeke we hebben al wel wat Thaise gerechtjes gegeten maar vanavond hebben we een vispizza en een tonijnsalade gegeten ook heerlijk.
Morgenochtend worden we om half 12 opgehaald voor onze vlucht van ongeveer anderhalf uur naar Krabi.

We hopen dat we daar ook weer zo'n goede internetverbinding zodat we jullie het vervolg van ons avontuur kunnen melden.

Liefs, en knuffels van Gerda en Henk

P.S. ik heb een foto van de kleuterklas bij ons vorige verhaaltje gezet

Lieve Gerda en Henk,

Ik ben net thuis, want vandaag zijn we naar mijn ouders geweest voor ons wekelijkse bezoekje en een helpende hand, radio aan en dan gelijk de laptop, kijken of er berichtjes zijn. Ja! Van jullie weer een nieuw reisverslag, leuk hoor!
    Vandaag lekker een dagje voor jullie zelf, best fijn denk ik, want je doet heel wat indrukken op. Jullie zijn dus ook in zo'n groot winkelcentrum geweest, Judith was vorig jaar in China en daar had je ook van die grote winkels.
    Wat leuk dat "de pakken" al klaar zijn en dat het mooi is geworden, helemaal speciaal op maar gemaakt, bijzonder hè?
    Lachen om de bedden op de kamer met onverplaatsbaar nachtkastje ertussen, gelukkig zijn de bedden wat breder dan de bedden die wij hier hebben, zodat je toch nog bij elkaar kunt liggen.
    Vervelend dat je zo gestoken bent Gerda, gelukkig dat de zalf helpt tegen de jeuk.
    Heerlijk hoor al die lekkere dingen bij het ontbijtbuffet en dat je kunt kiezen uit zoveel dingen! Ook weer genoten van een heerlijke massage, straks willen jullie niet meer terug naar Holland! Jullie hebben gelijk dat je niet steeds een taxi neemt, maar ook de stad lopend wil verkennen, dus het is er echt zo druk als je wel eens ziet op de tv. met al dat verkeer? Het tijdsverschil is 5 uur, dat is 5 uur later dan bij ons hè? Jammer dat het vandaag bewolkt was, is het een beetje uit te houden met de temperatuur als het er zo klam is?
    Morgen weer naar de volgende bestemming, leuk dat jullie de tijd nemen om jullie belevenissen vast te leggen voor ons en dat wij er ook in mogen delen.Heel veel liefs en groetjes uit Holland en tot gouw! -xxx-

• 05 Oktober 2010 - 17:34

Even nog!
    Ik wilde mijn stukje verzenden, maar het ging niet weg, dus ik drukte nóg een keer op verzenden en nóg een keer, zie ik dat het drie keer geplaatst is. Sorry, ik wist niet dat dát kon gebeuren.

• 05 Oktober 2010 - 19:19

Aad En Irma:

HÉ VAKANTIEGANGERS

Die relaxdag is toch niet helemaal nutteloos aan jullie voorbij gegaan zoals ik lees, nog genoeg gedaan, wij doen op 'n relaxdag echt helemaal niets, maar jullie hebben gelijk hoor, je maakt zo 'n verre reis niet om helemaal niets te ondernemen dan kan je net zo goed lekker thuis in je tuin blijven zitten.
    Jammer dat Gerda zo lek gestoken was (ik neem aan door de muggen en niet door jou Henk) en die bedden van 120 breed lijkt me echt geen ramp, aan het eind van de vakantie wil je niet anders meer hahaha.
    Verder smaakt het eten jullie prima, lees ik, héél belangrijk op 'n vakantie.
    Ik heb alvast 'n voorproefje op jullie volgende bestemming genomen door op vakantiereiswijzer te kijken wat jullie daar kunnen verwachten, lijkt me héél aangenaam worden daar.
    Weer bedankt voor de moeite die je hebt genomen voor dit reisverslag en een goede vlucht toegewenst naar Krabi.
    Voor nu welterusten (met 'n nachtknuffel van ons) en morgen weer fris op.

Bye, bye Aad en Irma xxx