Op weg naar huis - Reisverslag uit Bad Krozingen, Duitsland van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu Op weg naar huis - Reisverslag uit Bad Krozingen, Duitsland van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu

Op weg naar huis

Door: Gerda en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk en Gerda

04 Mei 2012 | Duitsland, Bad Krozingen

Hoi lieve mensen,

Dank jullie wel voor jullie geweldig lieve leuke reacties en sms.
Zoals jullie zien aan de plaats van verslag zijn we in Bad Krozingen aangekomen. We hebben zojuist HEERLIJK gegeten. Één van de redenen waarom we bijtijds vertrokken zijn uit Val Thorens. Het ski-gebied is geweldig, het eten in ons hotel was het tegenovergestelde......
Vanmorgen zijn we om 9 uur gestart aan onze laatste ski-uren van 2012 ..... snik, snik..... :) Nee hoor het was geweldig maar het is ook goed om weer naar huis te gaan. We hadden een zonovergoten ochtend. Drie meiden gingen vandaag lopende de omgeving verkennen, dat dat warm was bleek wel toen we Sonja, Daniëlle en Anita aan het einde van de ochtend tegenkwamen. Die liepen een kleurtje op te doen zonder jas en met opgestrooopte mouwen!!

Lisette gaf mij op deze dag wederom een uitdaging!!! Ben ik geslaagd ???

Om 12 uur was ons afscheid van de groep die naar huis ging om te eten.
DANK JULLIE WEL!!! Wij vonden het heerlijk met jullie mee te mogen skiën.

Wij hebben nog wat liftjes en afdalingen gedaan tot half twee.
In ons hotel hebben we vervolgens ons opgefrist en de spullen gepakt. Om even voor 3 uur startte Henk de auto en begon de reis via Bad Krozingen richting ons heerlijke home in Lopikerkapel.
Het eerste deel van onze reis is prima verlopen, om kwart voor 8 meldden we ons aan de receptie.
We hebben heerlijk gegeten en gaan zo lekker slapen om morgen de laatste 667 km te gaan doen.

Lieve, lieve allemaal dankzij jullie heb ik ook nu weer de puf (Willeke tevreden??) gevonden om iets te schrijven.

Vanuit Lopikerkapel komen nog wat foto's en dan gaan we nu weer sparen voor ons volgend avontuur, bestemming en tijd zijn onbekend................ maar zodra we het weten dan horen jullie dat van ons.

Lots of kisses van Henk en Gerda en ........ tot later

• 04 Mei 2012 - 21:55

Willeke.:

Lieve Gerda en Henk,

Nou, ik pink een traantje met jullie mee hoor! Ik was dan wel gewoon hier, maar heb intens genoten van jullie verhalen. Een bedankje naar jullie is zeker op zijn plaats hier, want jullei lieten ons niet in de steek, en het bewijs is geleverd, dat jullie aan de thuisblijvers hebben gedacht! Nu alweer op de terugweg. Het is hard gegaan hè? Wat fijn, dat jullie zo lekker hebben gegeten! Leuk, dat je dat wist, en er al rekening mee had gehouden, dat jullie daar op tijd zouden zijn, en een vorkje mee konden prikken. Toch nog even voor jullie vertrokken een laatste keer op de latten gestaan, want dit is wat de wintersport betreft nu echt even gedaan. Fijn, dat het goed bevallen is daar. Ja, aan alles komt een eind, maar jullie kunnen weer terugkijken, op een heerlijke week. Wat een bof, nog even zulk mooi weer hè? Jammer van het eten, dat deze ronde een beetje tegenviel.
    Anita, Daniëlle en Sonja, hadden een heerlijk kleurtje opgedaan, maar ik dacht op foto's gezien te hebben, dat je ook al een lekker kleurtje had! Inmiddels zullen jullie al lekker liggen te slapen. Morgen de laatste kilometers en dan is het weer even uit met de pret. Voor ons ook helaas. Ja, Gerda, ik waardeer het heel erg, dat je toch de puf had, om nog verslag uit te brengen hoor! Een zeer tevreden Willeke, zit hier achter de laptop haha. Ik wens jullie een hele goede reis naar Nederland terug morgen, en kijk uit, naar de laatste foto's, van dit skiavontuur. Er is ons al toegezegd, dat jullie gaan sparen voor de volgende reis, dat is voor jullie, maar ook voor ons een goed vooruitzicht. Geniet nog samen van het weekend, voor de plicht weer roept. Alvast WELKOM THUIS!

Héél veel liefs en groetjes,
    Willeke.

• 05 Mei 2012 - 06:29

Aad En Irma:

Hé Lieve Thuiskomers

Je moet ons niet bedanken, maar wij moeten jullie bedanken voor alle mooie verhalen en de schitterende foto's waar wij van mochten meegenieten.
    Fantastisch dat jullie nog zo'n week genoten hebben van het geweldige skigebied, jammer dat het eten minder was, maar des te meer waardeer je straks de gewone Hollandse pot weer.
    Toch nog ruim 'n halve dag op de ski's gestaan en toen met 'n voldaan gevoel de spullen gepakt en huiswaarts gekeerd.
    Gelijk hebben jullie dat je het weer in twee etappes doet, kan je toch nog 'n keer HEERLIJK eten en ben je 'n beetje redelijk op tijd weer terug hier in ons fijne landje, of zien jullie dat toch 'n ietsie pietsie anders, na al die mooie vergezichten die jullie daar hadden.
    Dan de spulletjes weer opruimen, vogeltje Bluey weer ophalen en nog even nagenieten de rest van het weekend, want dan is het zo weer maandagochtend (even gezellig blijven)
    Doe vooral voorzichtig het tweede deel van de reis, want als schipper moet Henk zeker dat spreekwoord kennen, in het zicht van de haven strand het schip.

Lots of kisses back again for you two (de echte houden jullie nog tegoed) from your friends

• 07 Juli 2012 - 10:42

HI: