Canada en Alaska - Reisverslag uit Lopikerkapel, Nederland van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu Canada en Alaska - Reisverslag uit Lopikerkapel, Nederland van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu

Canada en Alaska

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Henk en Gerda

12 Mei 2013 | Nederland, Lopikerkapel

Lieve familie en vrienden,

Wij bereiden ons voor op een volgens ons een fantastische reis.
We hebben ons al behoorlijk ingelezen (mooi dik boek en internet) over de mogelijkheden, routes en excursie-mogelijkheden.

Waar gaan ze naar toe ???

Nou, we gaan naar Canada en Alaska !!!

Over bijna 2 weken vliegen we naar Vancouver daar hebben we eerst een overnachting in het Accent Inn, een hotel bij de luchthaven.
De volgende dag halen we dan bij Travelhome ons onderkomen voor 2 weken op: Een camper. De route die we in gedachten hebben is die richting de Rocky Mountains door diverse nationale parken. We laten ons leiden door hetgeen we tegenkomen.
Op 7 juni leveren we de camper in en stappen we aan boord van de MS Amsterdam, een schip van de Holland America Line, voor een cruise langs de kust van Alaska.

Waar mogelijk zullen wij verslag doen van onze reis via deze webpagina.

Liefs en groetjes van Henk en Gerda

• 12 Mei 2013 - 20:43

Marjon:

O,jongens wat een mooie trip. Geniet er ontzettend van. Maar eerst nog een verjaardag vieren. Tot morgen. Marjon

• 12 Mei 2013 - 21:21

Siep Mulder:

Gerda, allereerst een hele fijne verjaardag en natuurlijk onze gelukwensen bij deze. Onze kaart haalt het niet meer voor jullie vertrek. Vanwege onze reisvoorbereiding (woensdag a.s. vertrek naar Kroatië) zijn we iets te laat met verzenden. We praten lekker bij als we met jullie onze housewarming doen. Geniet van het -ons bekende- prachtige gebied en van het camperen. En laat je lekker verwennen op de cruiseboot.

Groet en kus,

Hannie en Siep Mulder

• 12 Mei 2013 - 22:07

Ed, Erica En Luna:

Lieve Henk en Gerda,

Wouw, wat een fantatisch vooruitzicht op weer een mooie reis! Tenminste dat lijkt ons van wel. Fijn dat ook wij weer mee mogen genieten van jullie mooie reisverhalen. Gerda, je schrijft op zo'n manier alsof wij over jullie schouder meereizen. Geniet er lekker van.

Vanaf deze plek ook alvast een fijne verjaardag toegewenst, Gerda. Dat je nog maar veel mooie reizen mag maken samen met Henk.

Groetjes van: Ed, Erica, Luna en een pootje van Kibo.

• 13 Mei 2013 - 07:23

Willeke:

Lieve Gerda en Henk,
    Wow! Er staat jullie weer een mooie reis te wachten! Wat een heerlijk vooruitzicht. De voorpret is ook al iets waar je intens van geniet. Ik heb al voorpret, dat wij straks weer mee mogen genieten van jullie belevenissen, waardoor deze thuisblijver, altijd een beetje het gevoel heeft, erbij te zijn. Wat zijn jullie al op een hoop mooie plekken geweest. Dit is weer heel wat anders. Ik kan mij voorstellen, dat jullie hier naar uitkijken. Het enige waar ik nog niet aan wil denken, is, dat het al juni is, tegen de tijd, dat jullie terug komen. Het gaat veel te hard. Ook hard, gaat het met een jaartje ouder worden. Vandaag is het 13 mei, jouw verjaardag Gerda! Van harte gefeliciteerd. Ik wens je nog vele goede jaren toe, met Henk, en dat jullie nog vele mooie reizen mogen maken samen. Dit laatste is ook een beetje eigen belang, omdat ik altijd zoveel plezier beleef, aan jullie reisverslagen. Met jullie, kijk ik er naar uit!
    Liefs en groetjes,
    Willeke.

• 14 Mei 2013 - 13:28

Thea En Antoon:

Hallo Gerda en Henk,
    Wat laat, maar nog van harte gefeliciteerd met jou verjaardag. Zo te zien is jullie reis al gepland.
    We zien jullie nog wel voor dat jullie op stap gaan. Als jullie naar Alaska gaan mogen jullie wel een lekkere dikke trui meenemen, of is het in die tijd niet zo koud?
    De voorbereidingen zijn al getroffen, dus de reis zal wel goed verlopen

Groetjes van Thea en mij en natuurlijk ook van Erik