Van Clearwater naar Kamloops - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu Van Clearwater naar Kamloops - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu

Van Clearwater naar Kamloops

Door: Gerda en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk en Gerda

03 Juni 2013 | Canada, Kamloops

Beste mensen,

Nee, het verveelt niet om beren en watervallen te zien. In hun natuurlijke omgeving is geweldig om ze te zien. We hopen er nog meer te zien maar we zijn inmiddels het gebied waarin de beren zich bevinden wel aan het verlaten.
Vandaag zijn we naar Kamloops gereden door een gebied met heel veel ranches van hoofdzakelijk paarden. Het lijkt soms net of je in een westernfilm speelt

Het is vandaag rokjesweer dus ....... lunchen we lekker buiten in het zonnetje en pikken lekker wat zonnestralen, de voorspelling voor morgen is ook goed.
In Kamloops doen we wat boodschapjes tja hier zijn de supermarkten op zondag gewoon de hele dag open.
De eerste camping die we in gedachten hadden doet meer denken aan een groot parkeerterrein dan aan een camping. We maken daarom rechtsomkeer en rijden naar Knutsford een stukje zuidelijk van Kamloops.

Het vuurtje kan weer worden gestookt en de hamburgers worden er op gebakken. Tijd voor een spelletje.

Groetjes, Henk en Gerda

• 03 Juni 2013 - 10:46

Thea En Antoon:

Hallo Gerda en Henk,

Eindelijk het betere weer. Nou daar hebben jullie wel recht op, het zou geen gezicht zijn dat jullie als
    bleekscheten weer terugkeren. Maar voorlopig hebben nog een paar weken met prachtig weer tegoed.
    Nog veel plezier in de openbare dierentuin en een lekkere douche onder de waterval.

Groetjes van Thea en Antoon

• 03 Juni 2013 - 13:10

Pa & Ma Zorn:

Hallo luitjes,

Bij ons is het afwisselend rokjes en truien weer, maar om buiten de deur(in de tuin dus) te eten is het nog wat te fris.Wat wij wel gaan eten verklap ik lekker niet.

Henk pas maar op dat je niet voor piromaan wordt aangemerkt,of heb jij je BHV diploma bij je?

Groeten van Ma& Pa

• 03 Juni 2013 - 18:18

Aad En Irma:

Hallo luitjes,

Nu alweer 'n verhaaltje, we worden wel verwend.

Het word hier ook rokjes weer van de week Gerda, dus daar hoef je niet langer voor weg te blijven hoor, maar wel fijn dat het weer nu wat aangenamer word.

Was vandaag 'n heel drukke en lange dag op het werk, moest toen wel 'n beetje denken aan jullie, ja lekker vakantie vieren, is jullie gegund hoor, wij houden het nog wel even tegoed.

Geniet van de terugreis richting Vancouver, ook al zijn er minder beren (nou ja ik lees dat je beren voor paarden ingeruild heb) is ook heel apart zoveel paarden.

Groetjes en ........ weer van ons

• 03 Juni 2013 - 23:07

Willeke:

Lieve Gerda en Henk,
    Ook vandaag, was er een reisverslag, bij de mail, dus daar ook maar even op reageren. Morgen een drukke dag. Woensdag gaan we een dagje uit, met mijn moeder. We nemen haar mee (met de trein), naar Maastricht, en gaan met haar de Vier Sluizentocht maken. We gaan al vroeg van huis, om haar in Utrecht op te halen. Het belooft goed weer te worden, en ze verheugd zich enorm, op dit dagje, wat weer eens iets heel anders is. Wij hebben er ook veel zin in. Oké, het is niet zo spectaculair, als wat jullie meemaken, maar we zullen er ook van genieten. Nee, ik kan mij voorstellen, dat het niet verveeld, om watervallen te zien. Ze zijn toch net weer anders, en het is prachtig om te zien! Ook zulke ‘beren op de weg’, wordt je niet gauw zat. Fantastisch, dat je dat zomaar tegen komt, op je pad! Het zullen er toch al wat minder worden, daar jullie het gebied, waar ze veel voorkomen, een beetje achter jullie gaan laten. Nu weer iets anders. Veel ranches, met voornamelijk paarden. Grappig, dat dit het westernfilm gevoel geeft! Hè, hééééérlijk! Eindelijk rokjes weer, en weer (een keer) een rokje. Buiten lunchen, zo hoort het, en ondertussen de benen laten bruinen. Fijn, dat de voorspelling voor morgen ook goed is, daar ben ik blij om voor jullie. Zouden de bengeltjes, zich dan eindelijk als engeltjes gaan gedragen? Tijd voor de boodschapjes, zelfs op zondag kun je in de supermarkt terecht. De hele dag, zijn ze open, toch is het makkelijk. De camping, die jullie in gedachten hadden, blijkt tegen te vallen, maar dat is het makkelijke van zo’n camper. Dan zoek je, je heil verderop. En vort, naar een knussere plek! Het wordt Knu(t)sford. Een vuurtje, behoort ook tot de mogelijkheden, en er worden lekker hamburgers op gebakken. Hoewel ik vanavond al gegeten heb, krijg ik trek bij het idee. Het klinkt ook allemaal zo heerlijk! Nog even tijd, voor een spelletje, en dan is er weer een dag voorbij! Het gaat veel te hard, ook voor de thuisblijvers. Trouwens… bij ons wordt het weer ook wat beter! Bedankt voor de leuke reisverslagen Gerda, en hopelijk tot gauw! Er staan ons weer een paar drukke dagen te wachten, dus het kan zijn, dat ik niet onmiddellijk reageer, maar dat is dus niet, omdat ik er niks aan vind. Ik wens jullie alvast een paar hele fijne dagen toe!
    Heel veel liefs, vanaf Hollandse bodem,
    Willeke.