San Francisco en cruisen naar Mexico, - Reisverslag uit Cabo San Lucas, Mexico van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu San Francisco en cruisen naar Mexico, - Reisverslag uit Cabo San Lucas, Mexico van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu

San Francisco en cruisen naar Mexico,

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Henk en Gerda

04 Oktober 2015 | Mexico, Cabo San Lucas

Lieve vrienden en familie,

Woensdag hebben we met een hop on hop off bus een tour door San Francisco gemaakt. Wat een immense stad zeg !! Helaas hebben we een regenachtige dag dus boven in de hop on-off is niet echt een optie. Henk waagt zich wel met een regenponcho naar boven en maakt zo voor ons leuke beelden.
Aan het eind van de Golden Gate Bridge gaan we even uit de bus. Hier draait de bus terug richting de haven maar we zijn inmiddels wel ruim 2 uur onderweg. Om 1 uur zijn we terug en hebben we aansluitend een boottocht die onder de Golden Gate Bridge doorgaat en dan koers zet richting Alcatraz. Terug op de kade zie ik wel kans om mijn verslag te kopiëren en plakken op de website maar voor de foto’s is er niet genoeg tijd. Om 4 uur worden we weer aan boord verwacht. Henk is daarom alvast met mama richting boord gelopen.
Er is vandaag ook een grote groep van boord gegaan en er zijn uiteraard weer nieuwe gasten gekomen.
Om 5 uur gaan de trossen lossen en gaan we op weg naar Cabo San Lucas. We hebben twee en een halve zeedag te gaan voor we weer vaste wal onder de voeten hebben.

We hebben een heerlijke dag op zee gehad. Lekker rustig aangedaan en genoten van de zon en ’s avonds van het eerste galadiner. Daarna zijn we nog even naar het theater geweest en geluisterd en gekeken naar verschillende hits uit musicals. Mama verloor gisteren een glas uit haar bril maar gelukkig is er voldoende gereedschap aan boord en hebben ze dat vanmorgen onder supervisie van Henk kunnen maken.
Om twaalf uur is er een feestje voor Henk !! Oktoberfest compleet met braadworst, Duitse snacks en bier. We brengen deze warme zonnige dag luierend door.
Vandaag is het zaterdag 3 oktober 2015. Om 2 uur gaan we de wereld onderwater bekijken. Met tenders zullen we naar de wal worden vervoerd. We hebben prachtige vissen gezien en zitten nu aan een heel zoet drankje om jullie te informeren.
Je gelooft het niet het regenti hier maar 6 dagen per jaar en .................... wij treffen het het regent !!
Om half zes is er een Mexicaanse show aan boord.

Om 8 uur gaat de reis verder naar onze volgende stop in Mexico. Allereerst wordt dat Huatulco waar we een snorkelexcursie hebben geboekt en de dag erna …… ja dat vertellen we later weer.

Groetjes, Henk, Gerda en mama

• 04 Oktober 2015 - 01:13

René En Nicole:

Zo al heel wat meegemaakt en gezien. Jammer van de regen zeg.
    Maar ja het zal beter worden.

Mocht het glas er nog een keer uitvallen dan moet je er maar een pleister opplakken heeft ze gewoon een lui oog:-)

Wij komen nu net terug in ons huis van een heerlijke week in Malaga. Was helemaal top.

Mzzl

Heel veel veel plezier en zon verder toegewenst.

• 04 Oktober 2015 - 09:33

Aad En Irma:

Lieve vakantievierders,

Ik had al 'n lange reactie getikt en geplaatst maar deze schijnt in het niets verdwenen te zijn, jammer ;-( maar in het kort kwam het erop neer of er nog 'n plaatsje in je koffer was, dat je de regen meegenomen had, omdat het hier de afgelopen dagen zo'n stralend weer geweest is, maar hier gaat het minder worden en bij jullie beter hoop ik.
    Verder schreef ik dat jullie toch wel genieten van alles aan boord en van het indrukwekkende en mooie aan de wal en het lijnen van Henk met braadworst en bier :-) hahaha
    Wij genieten van jou verslagen en van jullie jongens (Bluey en Pino)
    Ik hoop dat dit wel verzonden gaat worden en wens jullie nog heel erg veel mooie vakantiedagen toe.

Nogmaals groetjes en dikke knuffels van ons allen

• 04 Oktober 2015 - 11:05

Antoon Kragten:

Hallo vakantiegangers,

Hebben jullie genoten van een afkoelend regenbuitje. We hebben hier de afgelopen week
    behoorlijk goed weer gehad, maar bij jullie is het waarschijnlijk weer stralend mooi weer.
    Jullie hebben voorlopig nog een paar weken voor de boeg, niet te veel eten anders rollen jullie
    van het dek af in de plomp.
    Nog veel plezier de komende weken.

Groetjes van Thea, Erik en mij