Voorspoedige heebreis - Reisverslag uit Gargellen, Oostenrijk van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu Voorspoedige heebreis - Reisverslag uit Gargellen, Oostenrijk van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu

Voorspoedige heebreis

Door: Gerda (Henk, Aad & Irma)

Blijf op de hoogte en volg Henk en Gerda

03 Maart 2012 | Oostenrijk, Gargellen

Hoi lieve mensen,

Hartelijk dank voor jullie snelle reacties dus.....ja dan voel ik dat ik jullie op de hoogte moet/wil houden.

We zijn om half 6 op gestaan, de laatste spullen uit de koelkast gepakt en rond kwart over 6 zaten we in de auto. Het ging heel erg voorspoedig. Na bijna 500 km was de tank van de auto leeg en onze eigen tank redelijk gevuld. Korom tijd voor een korte stop.

Verderop moet het gas even iets terug, maar gelukkig niet voor al te lang.

Vlak voor de grens is het weer stapvoets rijden. Gerda maakt van de gelegenheid gebruik om het vignet voor de snelwegen te halen terwijl de auto voorschrijdt. Ze is op tijd terug om weer in te stappen.

Na de tunnel gaat het vlotter en rond kwart voor 4 bereiken we onze bestemming. Nou dat valt niet tegen want volgens de TomTom-instelling aan het begin van de reis zouden we rond 3 uur arriveren. Nou dan is kwart voor 4 zeer netjes.

Na het inchecken parkeren we de auto in de parkeergagrage naast de deur waar we omhoog kunnen naar ons appartement. Wat een ruimte nou hier kunnen we ons de komende week wel vermaken hoor.

We halen wat voor het ontbijt en wat lekkers en te drinken.
We hebben om half 8 gereserveerd in het restaurant. En daar zitten we dus nu we hebben zojuist heerlijk gegeten en krijgen zo dadelijk nog een toetje.

We hebben makkelijk totgang tot internet, dus jullie horen vast nog vaker van ons.

Morgen gaan we het gebied verkennen. Henk en Gerda op de skies en Aad en Irma te voet.

Het wellenessgedeelt is absoluut in orde hier hebben we al vastgesteld.

Lieverds, m'n ijsje staat naar met te lonken.

Dus bye bye, auf wiedersehen
Gerda, Henk, Irma en Aad

• 03 Maart 2012 - 19:57

Willeke.:

Lieve Gerda en Henk,

Wat leuk! Al zo snel het eerste bericht van jullie. Fijn, dat jullie reis voorspoedig is verlopen, en jullie goed zijn aangekomen. Ook nog redelijk op tijd. Het appartement ziet er goed uit, en ook het welnessgedeelte belooft veel goeds, dus na een sportieve dag, is het lekker ontspannen. Inmiddels ook lekker gegeten. Deze dag kan al niet meer stuk. Fijn, dat jullie makkelijk toegang hebben, tot het Internet en we weer uit kunnen kijken naar jullie belevenissen. Zo genieten de thuisblijvers ook. Morgen het gebied verkennen, heerlijk hoor! Zijn Irma en Aad nog nooit op wintersport geweest? Dan ben ik benieuwd, wat zij er van vinden. Ik wens jullie alvast heel veel plezier morgen, en kijk uit naar jullie reisverslagen. Voor nu nog een gezellige avond en voor straks welterusten.

Liefs en groetjes voor jullie allevier,
    Willeke.

• 04 Maart 2012 - 17:05

Joke Van Schip:

Door alle drukte op het werk vergeten te sms-en om jullie een voorspoedige reis te wensen. Vandaag zie ik pas jullie reisverslag. Moesten jullie ook over de Fernpass en door de Lermoostunnel?

Nu ik reageer is het inmiddels zondagavond dus jullie eerste skidag zit er op. Ging het lekker? Eigenlijk hoef ik dat niet te vragen want dat is natuurlijk het geval. Geniet met volle teugen want voor je het weet zit je weer in de auto op weg naar huis.

Lieve groetjes van ons uit IJsselstein

• 05 Maart 2012 - 12:50

Antoon Kragten:

Hallo vakantiegangers,

Veel plezier in de Oostenrijkse alpen. Met de sneeuw zal het wel mee vallen, want er is genoeg van dat witte spul gevallen. Maar zo als jullie waarschijnlijk wel wisten, niet skieen buiten de piste.
    We wensen jullie 'n fijne skivakantie met mooi weer en 's avonds een lekker drankje en niet te vergeten, gezellig dineren.

Groetjes van Thea en mij