Het zit erop !!! - Reisverslag uit Lopikerkapel, Nederland van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu Het zit erop !!! - Reisverslag uit Lopikerkapel, Nederland van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu

Het zit erop !!!

Door: Gerda (Henk, Aad & Irma)

Blijf op de hoogte en volg Henk en Gerda

14 Maart 2012 | Nederland, Lopikerkapel

Lieve allemaal,

Velen hebben we al gesproken en/of gezien maar hierbij alsnog onze laatste belevenissen vanuit Gargellen.

Vrijdag was een stralende dag. Wij, Henk en Gerda, zijn naar St. Gallenkirch gegaan. Henk had z'n grote fototoestel mee. Ik vond dat in beginsel niet zo'n goed plan maar...... hij heeft hele mooie leuke foto's van de witte wereld en mij gemaakt. Aad en Irma hebben een flink stuk gelopen en eveneens genoten van de witte wereld.
Wat een genot zoveel goed zicht en wat is dat toch heerlijk zoveel verse sneeuw.
Op de foto's van de teurgweg kun je zien dat er zelfs in het dorp wel 2 meter lag.

De auto stond vandaag echt letterlijk naast de piste. Kijk maar!!

Lekker nagenieten en kletsen in de sauna. Ons galgenmaal genoten in het dorp en daarna terug.
Gerda en Aad spelen en potje scrabble helaas voor Aad hebben z'n oefenpotjes tegen Irma hem niet geholpen :) Nou ja ik trof erg leuke letters die ik goed kwijt kon. Daarna is het bedtijd want zaterdag de terugreis en die begint om een ontbijtje. Rond 7 uur rijden we weg en om half 5 zijn we veilig thuis. Klasse chauffeur!

Inmiddels is alle was gedaan en zijn we allemaal al weer aan het werk geweest om te sparen voor een volgend tripje.

Groetjes en liefs, Gerda & Henk, Aad & Irma

• 14 Maart 2012 - 20:58

Willeke.:

Lieve Gerda en Henk,

Zojuist ontving ik per mail, jullie laatste reisverslag. Wat leuk! Fijn, dat de laatste dag daar zo'n mooie was en dat jullie nog zo intens hebben genoten. Mooie foto's hoor! Ja, wat een laag sneeuw is dat zeg, twee meter, dat is nu eens goed te zien. En dan die laatste foto, van de sneeuwpop! Enig! Nog één keer genoten van de sauna, en tja, dan is het moment toch echt aangebroken van een bijzondere dag: het 'laatste avondmaal', op (zal ik maar zeggen, een) 'goede vrijdag'. Haha, die Aad, ondanks alle oefenpotjes, is het hem niet gelukt, om de overwinning te behalen. Hij verschuilt zich natuurlijk achter: Ja, kunst, met zulke goeie letters! Daar kon ik niet tegenop. Maar Gerda, je bent goed, of je bent het niet hoor! Vroeg naar bed, en op zaterdag al vroeg op, om na het ontbijt te beginnen aan de thuisreis. Die is goed verlopen. Hulde aan de chauffeur! Inmiddels, hebben jullie alweer kennis gemaakt met het arbeidzame leven, want er moet weer gespaard worden, voor de volgende trip. Jullie kijken terug, op een fantastische week, waarvan jullie hebben genoten. Nou, dat heb ik ook! Van jullie leuke reisverhalen, het was weer heerlijk, om jullie te volgen. Bedankt, dat ik daar deelgenoot van mocht zijn. En ja, ook ik kijk alweer uit, naar het moment, dat er voldoende gewerkt en gespaard is, zodat jullie aan een volgend tripje kunnen beginnen.

Heel veel liefs en groetjes, ook voor Aad en Irma,
    Willeke.