Started - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu Started - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu

Started

Door: Gerda en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk en Gerda

23 Mei 2013 | Canada, Vancouver

Lieve mensen,

Vanmorgen om 9:00 uur van huis gegaan. Hier is het nu 16:00 uur maar........ in Nederland dus 01:00 uur.
Op Schiphol aangekomen hebben we zelf onze koffers gelabeld en dat is goed gegaan want in Vancouver konden we ze, na een aangename en voorspoedige vlucht, van de band halen. Exact op tijd vertrokken en geland. Tijdens de vlucht hebben we genoten van diverse hapjes en drankjes en een spelletje.
Buiten de luchthaven zagen we diverse bekende gezichten, mensen die een zelfde reis als wij gaan maken, en die we dus hadden ontmoet op de informatiebijeenkomst een aantal weken geleden in Geldrop.
Een shuttlebusje heeft ons naar ons hotel voor deze nacht gebracht. Morgenochtend om 8 uur worden we in de lobby verwacht daar zullen we door een busje naar onze camper worden gebracht.

Het is nog te vroeg om te gaan slapen dus gaan we zo dadelijk even in Vancouver kijken en na een hapje eten en een nachtje slapen gaat ons camperavontuur van start.

Leuk te merken dat we zo trouw worden gevolgd.

Liefs, Gerda en Henk

• 24 Mei 2013 - 07:32

Daniëlle:

Fijn dat de vlucht zo voorspoedig is gegaan. Wij wensen jullie heel veel plezier en kijken uit naar de reisverslagen!
    Groeten Naomi, Jarno, Harry en Daniëlle

• 24 Mei 2013 - 09:34

Ed, Erica En Luna:

Lieve Henk en Gerda,

Het nieuwe avontuur is daadwerkelijk begonnen. Veel plezier!

Groetjes, Ed, Erica, Luna en een pootje van Kibo

• 24 Mei 2013 - 09:47

Thea En Antoon:

Hallo Gerda en Henk,
    Jullie vlucht naar Canada is vlotjes verlopen. Wij zullen jullie reis de komende weken
    kunnen volgen.
    Groetjes van Thea, Erik en mij.

• 24 Mei 2013 - 13:29

Aad En Irma:

Hallo lieve luitjes,

Fijn dat jullie vlucht zo goed en stipt op tijd verlopen is, het is te hopen dat jullie daar beter weer hebben dan wij hier thuis, het lijkt bij tijd en wijle wel herfst, helemaal geen campingweer, dus ik weet ook nog niet of we daar wel heen gaan dit weekend.
    Jullie gaan na 'n nachtje hopelijk goed geslapen hebbende, 's ochtends de camper ophalen voor 'n onvergetelijk avontuur.

Kijk goed uit, geniet ervan en 'n knuffel voor jullie van Aad en Irma

• 25 Mei 2013 - 21:49

Willeke:

Lieve Gerda en Henk,

We waren een paar dagen erg druk, en veel van huis, Nu ben ik bezig, om alle mail, van de afgelopen dagen te beantwoorden. Jullie zitten daar al, en de reis is goed verlopen. Fijn hoor! Waren jullie niet moe? Een tijdsverschil van 9 uur. Dat is even wennen. Bij jullie was het nog middag, daar waar wij al in bed lagen, maar voor jullie was het natuurlijk ook 1:00 in de nacht. Zeker wel, voor wat betreft de ‘nieuwe tijd’, vroeg naar bed gegaan? Anders ben je helemaal kapot. Als jullie om 21:00 op bed lagen, dan had je voor het gevoel de hele nacht doorgehaald. Als het goed is, zijn jullie nu met de camper onderweg, en is het grote avontuur dus begonnen. Leuk hoor, dat we weer met jullie mee mogen genieten, zodat we het gevoel hebben er ook een beetje bij te zijn. Ik wens jullie alvast heel veel plezier, met deze bijzondere reis. We kijken naar jullie belevenissen uit!
    Liefs en groetjes vanaf Hollandse bodem,
    Jaap en Willeke.