Op zee - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu Op zee - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Henk en Gerda Fokkens - WaarBenJij.nu

Op zee

Door: Gerda Henk Aad Irma

Blijf op de hoogte en volg Henk en Gerda

16 December 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve allemaal,

Zon, zon en nog eens zon maar ook behoorlijk veel wind dus gisteren waren de dames een beetje zeekziek!!!
Vandaag gaat het veel beter. We gaan bijna na ons laatste diner, dat belooft weer een spectakel te worden. We hebben aan boord nog even geshopt...... heerlijk !!!
Morgen gaan we nog een excursie doen na de Everglades. Aansluitend worden we naar het vliegeveld gebracht voor onze vlucht KL 627 naar Amsterdam. Zaterdagmiddag landen we en dan...... zit de vakantie er echt op. We gaan nun nog proberen een foto te plaaten.

Lieve Willeke, bedankt voor je leuke en lange reacties. Kusjes van ons alle vier ook voor alle anderen die ons verslag lezen..... tot gauw !!!

• 16 December 2011 - 05:38

Willeke.:

Lieve Gerda en Henk,

Wat fijn, dat jullie deze laatste dagen nog zo kunnen genieten van de zon. Veel wind en daardoor een beetje zeeziek, daar ben ik niet jaloers op. Dat is even minder leuk. Maar die zon hè? Kijk, ik was gisteren in Amsterdam en de zon kregen wij niet te zien. Enkel regen, maar die wind... Die hadden wij ook! Mijn stormplu wist zich zelfs niet meer in de juiste positie te houden en ik had gewoon moeite, om hem in het gareel te houden. Smeekbeden naar de engeltjes, of ze zo vriendelijk wilden zijn, om de citertjes te gebruiken, in plaats van de gietertjes, hadden geen effect. Waarschijnlijk hadden wij te maken met bengeltjes. Shoppen deden we wel. Jullie hebben ook nog even lekker geshopt. Heerlijk hoor! Hebben jullie ook genoten van het laatste diner? Een beetje dubbel natuurlijk. Genoten van het heerlijke eten en dat het een spectakel was, deze laatste keer. aan de andere kant het beseffen van: het zit er weer op. Nou ja, bijna dan, vandaag nog één excursie en dan gaan jullie toch echt naar het vliegveld en volgt onverbiddelijk de reis terug naar Nederland. Het wordt koud hier het weekend, ik zeg het vast, dan zijn jullie een beetje voorbereid. Ach, wij zijn al lang blij, dat er niet net als vorig jaar een pak sneeuw ligt. Voor jullie zullen de Hollandse temperaturen wel even wennen zijn. Jammer mensen, dat het er weer op zit. Ik heb genoten van jullie reisverhalen, of we er zelf een beetje bij waren. Dat moeten we nu ook weer missen. Wat een leuke foto! Ja, dat ziet er goed uit! Ik heb met plezier de verhalen gelezen Gerda en vond het ook leuk, om een reactie voor jullie te plaatsen. Jij ook bedankt, voor de moeite die je nam, om ons steeds van alle belevenissen op de hoogte te houden. Dat heb ik gewaardeerd! Nog een hele fijne dag met elkaar en een goede reis terug naar Nederland! Heel veel liefs en groetjes, voor jullie allevier,

Willeke.

• 16 December 2011 - 09:34

Thea, Erik En Antoon:

Hallo vakantiegangers,
    We hebben genoten van jullie mooie reisverhalen. De vakantie zit er bijna weer op, maar je houdt er een mooie herinnering aan. Alles bijeen hebben jullie mooi weer gehad en hebben het hollandse klimaat moeten missen. Een goede thuisreis toegewenst en vergeet niet je trui aan te doen.

Groetjes van ons: brrr wat koud!!!

• 16 December 2011 - 13:40

Ed, Erica En Luna:

Hallo vakantievierders,

Wat jammer voor jullie dat de reis er alweer bijna op zit. Houdt de mooie herinneringen lekker vast, dit kan niemand jullie meer afnemen. Bedankt voor jullie mooie reisverhalen. Ook wij hebben er van genoten. Goede thuisreis gewenst. Wij hopen jullie gauw weer eens in levende lijven te zien.

Groetjes uit Wilnis.